Ένα conversion (μετατροπή) πραγματοποιείται όταν ένας χρήστης ολοκληρώνει κάποια προκαθορισμένη ενέργεια στον ιστότοπο σας. Τα conversions δεν χρειάζεται να συνδέονται μόνο με χρηματικούς στόχους (αγορά προϊόντος, υπηρεσίας κλπ). Παραδείγματα conversions είναι όταν ένας χρήστης ολοκληρώνει μια παραγγελία, κάνει κλικ σε ένα κουμπί, υποβάλλει μια φόρμα επικοινωνίας - δημιουργίας δυνητικών πελατών, φτάνει σε μια συγκεκριμένη σελίδα ή ολοκληρώνει οπο...
Ένα conversion πραγματοποιείται όταν ένας επισκέπτης ολοκληρώνει μια επιθυμητή ενέργεια στον ιστότοπο σας, όπως την πραγματοποίηση μιας αγοράς ή τη συμπλήρωση μιας φόρμας επικοινωνίας. Κάθε επιχειρηματικός ιστότοπος έχει δημιουργηθεί για να δημιουργεί conversions (μετατροπές). Οι ιστότοποι και οι εφαρμογές web έχουν συχνά πολλά conversions και το κάθε conversion έχει το δικό του conversion rate.
Η νέα ιστοσελίδα του κέντρου Λόγος Έργο Νόηση είναι πλέον πλήρως λειτουργική και διαθέσιμη στη διεύθυνση https://www.logosergonoisi.gr
Οι οργανισμοί σήμερα επικεντρώνονται όλο και περισσότερο στη δημιουργία μιας εξαιρετικής εμπειρίας πελάτη σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας τους τόσο με τους υπάρχοντες όσο και με τους υποψήφιους πελάτες τους. Το πιο προφανές μέρος για να ξεκινήσετε είναι η διαδικτυακή παρουσία του brand σας. Ο ιστότοπος σας είναι η κατεξοχήν περιοχή όπου οι πελάτες σας βρίσκουν πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις λύσεις που προσφέρετε. Εκεί μπ...
Οι λέξεις-κλειδιά είναι ιδέες και θέματα που καθορίζουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Όσον αφορά το SEO, είναι οι λέξεις και οι φράσεις που εισάγουν οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης, που ονομάζονται επίσης "ερωτήματα αναζήτησης (search queries)". Εάν αποκωδικοποιήσετε όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας — όλες τις εικόνες, βίντεο, ενότητες κ.λπ. — σε απλές λέξεις και φράσεις, αυτές είναι οι κύριες λέξεις-κλειδιά σας.
Η νέα ιστοσελίδα του συμβολαιογραφείου της κας Χριστιάνας Παπαχρήστου είναι πλέον πλήρως λειτουργική και διαθέσιμη στη διεύθυνση https://www.papachristoupublicnotary.com
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η εγκατάσταση της εφαρμογής διαχείρισης και αρχειοθέτησης φωτογραφικού αρχείου Photodek στο αρχαιολογικό μουσείο Νικόπολης. Η εφαρμογή Photodesk που αναπτύσσεται και υποστηρίζεται από την εταιρεία μας αποτελεί για περισσότερο από 15 χρόνια την επιλογή των μεγαλύτερων φωτογραφικών πρακτορείων, εφημερίδων, δημόσιων οργανισμών για την διαχείριση και αρχειοθέτηση του ψηφιακού τους υλικού.
Οι εκδόσεις Greece Is παρουσιάζουν οδηγούς και συμβουλές για τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της χώρας μας, όπως Αθήνα, Σαντορίνη, Μύκονος, Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πελοπόννησος, Ρόδος, Κω-Νίσυρος, Δωδεκάνησα, Κρήτη και Καστελόριζο.
To Νatura Boutique Hotel Skopelos σχεδιάστηκε από τον ιδιοκτήτη και αρχιτέκτονα Χάρη Καραμεσίνη (Liberty construction S.M.P.C) με τη φιλοδοξία να σας χαρίσει την υπέρτατη εμπειρία διαμονής σε ένα κατάλυμα που το κάλος του φυσικού τοπίου αντανακλά στην μινιμαλιστική αρχιτεκτονική που σέβεται την παράδοση των Σποράδων.
Η εταιρεία HELLAS SAFETY MARINE δραστηριοποιείται από το 1981 στούς τομείς της παροχής υπηρεσιών επιθεώρησης και της προμήθειας σωστικών μέσων και εξοπλισμού ασφαλείας / πυρασφάλειας για πλοία.
Η Hellas Safety Marine, εταιρεία που ειδικεύεται στην επιθεώρηση σωστικών μέσων πλοίων, επέλεξε την εφαρμογή Certificate Manager που έχει αναπτύξει η εταιρεία μας για την διαχείριση των πιστοποιητικών ελέγχου που εκδίδει.
Η ZenSailing, με έδρα την πανέμορφη και γραφική Πρέβεζα, με θέα και ιστιοπλοϊκό στίβο τα διάσημα νησιά του Ιονίου, με αγάπη για τη θάλασσα και την ιστιοπλοϊα, με το καταμαράν Lagoon 42 προσφέρει την απόλυτη άνεση ελευθερία χαλάρωση στα ονειρικά ελληνικά νησιά του Ιονίου με τους πανέμορφους κολπίσκους και τις καταγάλανες θάλασσες.
Η EF GRECA δραστηριοποιείται στο χώρο των εισαγωγών, εξαγωγών και φορτώσεων από το 1951. Παρέχει μια μεγάλη γκάμα υπηρεσιών, με ιδιαίτερη εξειδίκευση στη μεταφορά, εκτελωνισμό και διακίνηση τηλεοπτικού και κινηματογραφικού εξοπλισμού.
Sitemap ή χάρτης ιστότοπου όπως είναι η ελληνική μετάφραση είναι ένα αρχείο που περιλαμβάνει όλες τις σελίδες (urls) ενός ιστοτόπου και χρησιμεύει στην ενημέρωση της Google και των άλλων μηχανών αναζήτησης για την οργάνωση του περιεχομένου του. Υπάρχουν δύο τύποι sitemap. Το sitemap που προορίζεται για τους crawlers των μηχανών αναζήτησης (όπως πχ το GoogleBot της Google) και οπτικός χάρτης ιστοτόπου (visual sitemap). Κάθε τύπος προορίζεται για δ...
Η AUTO-KLS είναι μία δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία στον κλάδο του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Η δραστηριότητα της εταιρείας είναι η εμπορία (αγορά & πώληση) μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Έχει στελεχωθεί με άτομα που έχουν εξειδίκευση στο αντικείμενο και μακρόχρονη εμπειρία. Προσφέρει αυτοκίνητα πολυτελή αλλά και μικρά όλων των ειδών.
Ο βασικός στόχος που θέλουμε να επιτευχθεί όταν εφαρμόζουμε τεχνικές βελτιστοποίησης SEO στην ιστοσελίδα μας είναι να επηρεάσουμε θετικά τη θέση της στις σελίδες εμφάνισης αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Αυτό απαιτεί υπομονή επιμονή και εξειδικευμένη εργασία και εφόσον αναφερόμαστε σε οργανική αναζήτηση, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι η ιστοσελίδα μας θα καταταγεί άμεσα σε μια από τις πρώτες θέσεις. Ωστόσο σταδιακά...
Όταν αναφερόμαστε στο CTR (click-through-rate) εννοούμε την συχνότητα με την οποία όσοι βλέπουν μια διαφήμιση τελικά την κλικάρουν. Αν π.χ. 100 άτομα δούν την διαφήμιση σας αλλά 10 την κλικάρουν τότε το CTR της είναι 10%. Η ποιότητα των φωτογραφιών της διαφήμισης, η τοποθέτηση (positioning) και οι λέξεις-κλειδιά μεταξύ άλλων παραγόντων, επηρεάζουν το CTR. Το υψηλό ποσοστό CTR είναι μια σαφής ένδειξη ότι η διαφήμιση σας απευθύνεται στο σωστό κοιν...
Το διαφημιστικό σύστημα που έχει αναπτύξει η Google είναι σαν μια δημοπρασία, με μερικές μικρές διαφορές. Ως διαφημιζόμενος, επιλέγετε τους όρους αναζήτησης (keywords) στους οποίους θέλετε να εμφανίζεται η διαφήμισή σας και ορίζετε μια μέγιστη προσφορά (bid) για το ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, γνωστό σαν "κόστος ανά κλικ" (CostPerClick). Το ποσό αυτής της προσφοράς (σε σύγκριση με άλλους που...
Η ασφάλεια των χρηστών είναι είναι άλλη μια ιδιαίτερα σημαντική παράμετρος που έχει να κάνει κάνει με το SEO και την εμπειρία του χρήστη. Εάν ένας χρήστης δεν αισθάνεται ασφαλής όταν επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας τότε είναι πολύ πιθανό να εγκαταλείψει την περιήγηση σε αυτήν γρήγορα. Ή, ακόμα χειρότερα, εάν εμφανιστεί μια προειδοποίηση "Not Secure" στον browser που χρησιμοποιεί για περιήγηση, μπορεί να αποφασίσει να μην προχωρήσει καθόλου στη σε...