Blog

Τι είναι το sitemap και γιατί το site σας το χρειάζεται

  • 20/02/2020

Sitemap ή χάρτης ιστότοπου όπως είναι η ελληνική μετάφραση είναι ένα αρχείο που περιλαμβάνει όλες τις σελίδες (urls) ενός ιστοτόπου και χρησιμεύει στην ενημέρωση της Google και των άλλων μηχανών αναζήτησης για την οργάνωση του περιεχομένου του. Υπάρχουν δύο τύποι sitemap. Το sitemap που προορίζεται για τους crawlers των μηχανών αναζήτησης (όπως πχ το GoogleBot της Google) και οπτικός χάρτης ιστοτόπου (visual sitemap). Κάθε τύπος προορίζεται για δ...

Νέα δυναμική ιστοσελίδα για την εταιρεία εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων AUTO-KLS

  • 16/02/2020

Η AUTO-KLS είναι μία δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία στον κλάδο του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Η δραστηριότητα της εταιρείας είναι η εμπορία (αγορά & πώληση) μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Έχει στελεχωθεί με άτομα που έχουν εξειδίκευση στο αντικείμενο και μακρόχρονη εμπειρία. Προσφέρει αυτοκίνητα πολυτελή αλλά και μικρά όλων των ειδών.

Βελτιστοποίηση οργανικών αποτελεσμάτων (SEO) και πληρωμένη διαφήμιση (Google Ads)

  • 09/02/2020

Ο βασικός στόχος που θέλουμε να επιτευχθεί όταν εφαρμόζουμε τεχνικές βελτιστοποίησης SEO στην ιστοσελίδα μας είναι να επηρεάσουμε θετικά τη θέση της στις σελίδες εμφάνισης αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Αυτό απαιτεί υπομονή επιμονή και εξειδικευμένη εργασία και εφόσον αναφερόμαστε σε οργανική αναζήτηση, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι η ιστοσελίδα μας θα καταταγεί άμεσα σε μια από τις πρώτες θέσεις. Ωστόσο σταδιακά...

Τί είναι το CTR και πως μπορεί να βελτιωθεί

  • 08/01/2020

Όταν αναφερόμαστε στο CTR (click-through-rate) εννοούμε την συχνότητα με την οποία όσοι βλέπουν μια διαφήμιση τελικά την κλικάρουν. Αν π.χ. 100 άτομα δούν την διαφήμιση σας αλλά 10 την κλικάρουν τότε το CTR της είναι 10%. Η ποιότητα των φωτογραφιών της διαφήμισης, η τοποθέτηση (positioning) και οι λέξεις-κλειδιά μεταξύ άλλων παραγόντων, επηρεάζουν το CTR. Το υψηλό ποσοστό CTR είναι μια σαφής ένδειξη ότι η διαφήμιση σας απευθύνεται στο σωστό κοιν...

Google Ads. Πώς λειτουργούν;

  • 09/12/2019

Το διαφημιστικό σύστημα που έχει αναπτύξει η Google είναι σαν μια δημοπρασία, με μερικές μικρές διαφορές. Ως διαφημιζόμενος, επιλέγετε τους όρους αναζήτησης (keywords) στους οποίους θέλετε να εμφανίζεται η διαφήμισή σας και ορίζετε μια μέγιστη προσφορά (bid) για το ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, γνωστό σαν "κόστος ανά κλικ" (CostPerClick). Το ποσό αυτής της προσφοράς (σε σύγκριση με άλλους που...

Προστατέψτε την ασφάλεια της ιστοσελίδας σας και των χρηστών σας με ενα πιστοποιητικό SSL

  • 05/11/2019

Η ασφάλεια των χρηστών είναι είναι άλλη μια ιδιαίτερα σημαντική παράμετρος που έχει να κάνει κάνει με το SEO και την εμπειρία του χρήστη. Εάν ένας χρήστης δεν αισθάνεται ασφαλής όταν επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας τότε είναι πολύ πιθανό να εγκαταλείψει την περιήγηση σε αυτήν γρήγορα. Ή, ακόμα χειρότερα, εάν εμφανιστεί μια προειδοποίηση "Not Secure" στον browser που χρησιμοποιεί για περιήγηση, μπορεί να αποφασίσει να μην προχωρήσει καθόλου στη σε...

Τί είναι το SEO και πώς λειτουργεί

  • 13/10/2019

Ο όρος SEO είναι ένα ακρωνύμιο που αντιπροσωπεύει το Search Engine Optimization, την διαδικασία βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας για να έχετε οργανική ή αλλιώς μη πληρωμένη (απο διαφημίσεις και άλλες προωθητικές ενέργειες) κίνηση από τίς σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.

Πώς να διαλέξετε το σωστό domain name

  • 22/09/2019

Η επιλογή του κατάλληλου domain name σίγουρα είναι είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα για την εδραίωση του brand σας. Το domain name της ιστοσελίδας σας είναι συχνά ένα από τα πρώτα πράγματα που βλέπει κάποιος που ενδιαφέτεται για τα προιόντα ή τις υπηρεσίες σας και μπορεί να επηρεάσει καταλυτικά την την πρώτη εντύπωση που αποκομίζει από το brand σας.

Τι είναι το On-Page SEO;

  • 08/07/2019

On-page SEO (επίσης γνωστό ως "on-site" SEO) είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης διαφόρων τμημάτων της ιστοσελίδας σας που επηρεάζουν την σειρά εμφάνισής της στις λίστες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Αφορά πράγματα στα οποία εσείς έχετε τον πλήρη έλεγχο και μπορείτε να αλλάξετε στον δικό σας ιστότοπο. Ας δούμε όμως ποια είναι εκείνα τα σημεία της ιστοσελίδας στα οποία αναφερόμαστε:

6 λόγοι που πρέπει να χρησιμοποιείτε τα social media για την επιχείρηση σας

  • 12/06/2019

Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες, ο αριθμός των χρηστών των social media σε παγκόσμιο επίπεδο προβλέπεται ότι θα προσεγγίσει τα 3,02 δισ. ενεργούς χρήστες το μήνα έως το 2021. Σκεφτείτε ότι... αυτό είναι το ένα τρίτο του συνολικού πληθυσμού της Γής! Είναι πλέον προφανές ότι τα κοινωνικά δίκτυα, όλο και περισσότερο, προσελκύουν την πλειοψηφία των χρηστών του internet παγκοσμίως.

Τι είναι το content marketing;

  • 05/05/2019

Το content marketing είναι η διαδικασία δημιουργίας ποιοτικού περιεχομένου για την προσέλκυση, απόκτηση και αφοσίωση του κοινού σας (audience). Οι υποψήφιοι αγοραστές και πελάτες σήμερα κατακλύζονται από περισσότερα μηνύματα μάρκετινγκ από ποτέ - πάνω από 2.900 ανά ημέρα, σύμφωνα με τις τρέχουσες εκτιμήσεις. Μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική content marketing τοποθετεί την επιχείρησή σας στη θέση ενός "καθοδηγητή" σκέψης, οικοδομώντας την προτίμηση...

Γιατί η ταχύτητα της ιστοσελίδας σας είναι σημαντική για το SEO.

  • 21/04/2019

Είναι δεδομένο ότι η ταχύτητα μιας ιστοσελίδας είναι σημαντική για το SEO. Για την ακρίβεια, η ταχύτητα μιας ιστοσελίδας είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες κατάταξης SEO.

Είναι η ηλικία του domain σας σημαντικός παράγοντας κατάταξης του στα αποτελέσματα αναζήτησης;

  • 17/03/2019

Μέχρι πριν από μερικά χρόνια, ήταν ευρέως αποδεκτό ότι η ηλικία ενός domain διαδραμάτιζε σημαντικό ρόλο στην κατάταξη του στις μηχανές αναζήτησης.

Επικοινωνία

Versus Software
Λευκών Ορέων 1 (2ος όροφος)
Άγιος Δημήτριος 17342
Αθήνα
Τηλ: (210) 9821788
Email
info@versus-software.gr
support@versus-software.gr
laravel
php
linux
amazon s3
jquery
nginx