Βελτιστοποίηση οργανικών αποτελεσμάτων (SEO) και πληρωμένη διαφήμιση (Google Ads)

Ο βασικός στόχος που θέλουμε να επιτευχθεί όταν εφαρμόζουμε τεχνικές βελτιστοποίησης SEO στην ιστοσελίδα μας είναι να επηρεάσουμε θετικά τη θέση της στις σελίδες εμφάνισης αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Αυτό απαιτεί υπομονή επιμονή και εξειδικευμένη εργασία και εφόσον αναφερόμαστε σε οργανική αναζήτηση, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι η ιστοσελίδα μας θα καταταγεί άμεσα σε μια από τις πρώτες θέσεις. Ωστόσο σταδιακά οι ενέργειες βελτιστοποίησης που εφαρμόζουμε σε αυτήν θα την βοηθούν ώστε μήνα με το μήνα να κερδίζει έδαφος στις λίστες αποτελεσμάτων πράγμα που με την σειρά του οδηγεί σε αυξημένη επισκεψιμότητα.

Η εμφάνιση της ιστοσελίδας σας στις πρώτες θέσεις στις λίστες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (organic results - οργανικά αποτελέσματα) βρίσκεται στο επίκεντρο όλων των προσπαθειών που καταβάλλουν οι άνθρωποι στο τμήμα SEO της εταιρείας μας. Η επίτευξη αυτού του στόχου καθίσταται όλο και πιο δύσκολη ενόψει του έντονου ανταγωνισμού που μπορεί να παρουσιάζει ο τομέας στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία σας. Επιπλέον, η Google αλλάζει τακτικά τους αλγορίθμους της και έτσι οι προσαρμογές της ιστοσελίδας σας πρέπει να γίνονται το συντομότερο δυνατό προκειμένου να διατηρήσει και να βελτιώσει την θέση κατάταξης που έχει καταλάβει στα αποτελέσματα της οργανικής αναζήτησης. Μερικές φορές μάλιστα, οι αλλαγές είναι τόσο ριζικές που είναι απαραίτητο να αντιστραφούν κάποιες απο τις προηγούμενες βελτιώσεις SEO που είχαν εφαρμοστεί στην ιστοσελίδα ούτως ώστε να αποφευχθούν "penalties" που θα οδηγήσουν σε πτώση της σειράς κατάταξης που έχει επιτύχει.

Η κατανομή των πληρωμένων διαφημίσεων ποικίλλει ευρέως, αλλά ανάλογα με τη λέξη-κλειδί ή το ερώτημα αναζήτησης, είναι πιθανό τα πρώτα τέσσερα αποτελέσματα αναζήτησης να είναι αμειβόμενες διαφημίσεις (paid results), πράγμα που σημαίνει ότι ακόμη και με κορυφαία κατάταξη για την οργανική αναζήτηση, ο ιστότοπος μπορεί να εμφανίζεται κάπου στη μέση της σελίδας αποτελεσμάτων. Επομένως, για δραστηριότητες ή λέξεις-κλειδιά με έντονο ανταγωνισμό, μπορεί να έχει νόημα η πραγματοποίηση μιας καμπάνιας Google Ads για να εξασφαλιστεί η εμφάνιση της ιστοσελίδας σας στην κορυφή της σελίδας. Επιπλέον, για μια νέα ιστοσελίδα που ξεκινάει τώρα την παρουσία της στο διαδίκτυο είναι καλή ιδέα να γίνει μια λελογισμένη επένδυση σε πληρωμένη διαφήμιση ώστε να αρχίσει να εμφανίζεται στις λίστες αποτελεσμάτων αναζήτησης. Σταδιακά, όσο η ιστοσελίδα ανεβαίνει στην κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων τόσο μειώνεται η ανάγκη για την αγορά πληρωμένων διαφημίσεων.

  • 09/02/2020
laravel
php
linux
amazon s3
jquery
nginx