Τί είναι το CTR και πως μπορεί να βελτιωθεί

Όταν αναφερόμαστε στο CTR (click-through-rate) εννοούμε την συχνότητα με την οποία όσοι βλέπουν μια διαφήμιση τελικά την κλικάρουν. Αν π.χ. 100 άτομα δούν την διαφήμιση σας αλλά 10 την κλικάρουν τότε το CTR της είναι 10%. Η ποιότητα των φωτογραφιών της διαφήμισης, η τοποθέτηση (positioning) και οι λέξεις-κλειδιά μεταξύ άλλων παραγόντων, επηρεάζουν το CTR. Το υψηλό ποσοστό CTR είναι μια σαφής ένδειξη ότι η διαφήμιση σας απευθύνεται στο σωστό κοινό.

Πώς να αυξήσετε το CTR στις καμπάνιες σας

Θέλετε να αυξήσετε το CTR (και τα conversions που προκύπτουν) στις καμπάνιες σας; Υπάρχουν δύο πολύ σημαντικοί παράγοντες για την επίτευξη υψηλών ποσοστών click-through: στόχευση στο κατάλληλο ακροατήριο (audience) και έμφαση στο δημιουργικό της διαφήμισης.

- Εάν οι διαφημίσεις σας δεν εμφανίζονται στους κατάλληλους χρήστες, εάν δηλαδή το audience δεν είναι κατάλληλο, τότε το πολυπόθητο κλίκ δεν θα έρθει και αν έρθει δεν θα οδηγήσει σε conversion. Τις πιό πολλές φορές αυτό σημαίνει ότι η στόχευσή σας (targeting) είναι λάθος και δεν επιλέγετε τις σωστές λέξεις-κλειδιά ή άλλα κριτήρια στόχευσης. Άλλες φορές, μπορεί να σημαίνει ότι η καμπάνια έχει "ευρεία" στόχευση και πρέπει να γίνει πιό συγκεκριμένη.

- Σημαντικό για τη βελτίωση του CTR είναι και το προσεγμένο δημιουργικό. Χρειάζεστε μια δυνατή προσφορά για να πάρει η διαφήμιση σας κλικ που είναι προσαρμοσμένα στο κοινό που σας ενδιαφέρει και τις λέξεις-κλειδιά που αυτό αναζητεί. Εάν η διαφήμιση σας χρησιμοποιεί εικόνες ή βίντεο, το οπτικό στοιχείο πρέπει να είναι συναρπαστικό και να τραβάει την προσοχή του χρήστη.

Το CTR μπορεί να σας πεί αρκετά για την για την απόδοση της καμπάνιας σας και πολύ συχνά μπορεί να βοηθήσει στο να διαγνωστούν προβλήματα που θα ήταν πολύ δύσκολο να εντοπιστούν χωρίς την πληροφορία που δίνει αυτός ο δείκτης. Αν η καμπάνια σας έχει χαμηλό CTR θα μπορούσαμε να σας βοηθήσουμε. Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα για να σας βοηθήσουμε να τρέξετε τις καμπάνιες σας πιό αποτελεσματικά.

  • 08/01/2020
laravel
php
linux
amazon s3
jquery
nginx